S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Vrácení / reklamace
FORMULÁŘ NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY do 14 dnů
Odstupuji od kupní smlouvy na zboží: *
Číslo objednávky nebo faktury: *
Jméno a příjmení spotřebitele: *
Email:
Tel. kontakt:
Číslo účtu / banka:
Poznámka pro prodejce:
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a provozovatelem, oprávněný zájem provozovatele na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí.
 

Prehlasujem, že medzi prijatím tovaru a odoslaním tohto formulára neubehlo viac ako 14 kalendárnych dní.

Tovar nám prosím ešte nevracajte, počkajte prosím na naše vyjadrenie.

Kupujúci ZODPOVEDÁ za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru (poškodenie, neúplný obsah, chýbajúce balenie, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod). 

AKCIA: Momentálne zákazníkom ponúkame aj možnosť vrátenia tovaru na naše náklady a to cez výdajné miesta packety / zásielkovne – viac informácií obdržíte od nás pri schválení Vašej žiadosti.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Jméno a příjmení / obchodní jméno kupujícího: *
Email:
Tel. kontakt:
Reklamované zboží (číslo nebo název produktu): *
Číslo dokladu nebo objednávky: *
Popis vady: *
Žádám/e: *
Info při volbě vrácení peněz (číslo účtu ...):
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a provozovatelem, oprávněný zájem provozovatele na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí.
 

Tovar nám prosím ešte neposielajte. Odpovieme Vám v najkratšom možnom čase.

Prepravu reklamovaného výrobku od kupujúceho zaistí predajca.

Tovar je nutné dôkladne zabaliť, aby nedošlo k poškodeniu nad rámec reklamovanej veci.

Jak zjistit, že už je čas odvézt kvas do pálenice

17.03.2022

Před odvozem kvasu do pálenice zjistěte pomocí refraktometru, zda proces kvašení proběhl korektně a zda...

Měření cukernatosti kvasu refraktometrem se stupnicí °Bx

16.03.2022

Množství čisté sacharózy v kvasu je důležitým indikátorem připravenosti kvasu na vypálení. Zjistěte,...

10 jednoduchých triků, jak otestovat kvalitu medu

16.03.2021

Med je už celá tisíciletí vyhledávanou složkou potravy člověka, přírodním léčivem, kosmetickým...

Jak jednoduše zjistit obsah vody v medu

16.03.2021

Kvalitní přírodní neupravený med obsahuje určité množství vody, které závisí hlavně na tom, z které rostliny...

MTU3ZjNj