S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok

Potřebujete více informací k výrobkům?

Kontaktujte nás tu

 

 

NOVINKY

arr3Čeští plátci DPH pozor ... čtěte zdeSvetpristroju.cz je prevádzkovaný slovenskou spoločnosťou Varga Trade s.r.o., IČO 46043357, DIČ... arr3Slovenský zákazník?Cena prepravy Vám bude manuálne upravená / doložená do vašej objednávky pri našom potvrdení. Cenník...

KONTAKTY

Varga Trade s.r.o.
Mochovská 32
Levice, SR
tel: +421 918 974 970
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI

Vaše cena vč.RP 1 228 Kč
skladem
Vaše cena vč.RP 6 398 Kč
skladem
Vaše cena vč.RP 1 831 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena vč.RP 1 371 Kč
skladem
Vaše cena vč.RP 3 498 Kč
skladem

Vrácení / reklamace
FORMULÁŘ NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY do 14 dnů
Odstupuji od kupní smlouvy na zboží: *
Datum objednání: img
Datum převzetí zboží : img
Číslo objednávky nebo faktury: *
Jméno a příjmení / obchodní jméno kupujícího: *
Email:
Tel. kontakt:
Číslo účtu / banka:
Poznámka pro prodejce:
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a provozovatelem, oprávněný zájem provozovatele na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí.
 

V zmysle obchodných podmienok a zákona o ochrane spotrebiteľa si prajem u vás zakúpený tovar vrátiť. Prehlasujem, že medzi prijatím tovaru a odoslaním tohto formulára neubehlo viac ako 14 kalendárnych dní.

Tovar prosíme zaslať / doniesť na: Varga Trade s.r.o., Mochovská 32, Levice, SR. V prípade nadrozmerného, tažkého tovaru, kde nie je možné vrátenie napr. prostredníctvom pošty, nás kontaktujte.

Kupujúci ZODPOVEDÁ za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru (poškodenie, neúplný obsah, chýbajúce balenie, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Jméno a příjmení / obchodní jméno kupujícího: *
Email:
Tel. kontakt:
Reklamované zboží (číslo nebo název produktu): *
Číslo dokladu nebo objednávky: *
Doklad (faktura) nebo objednávka je ze dne:
Popis vady: *
Žádám/e: *
Info při volbě vrácení peněz (číslo účtu ...):
Poznámka pro prodejce::
Přidělené číslo reklamace (nevyplňovat):
Vyjádření prodejce (nevyplňovat):
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a provozovatelem, oprávněný zájem provozovatele na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí.
 

Týmto u Vás reklamujem hore uvedený tovar s popisom závady. V zmysle obchodných podmienok a zákona Vás žiadam o oznámenie výsledku reklamácie v zákonnej lehote: 30 dní. V opačnom prípade budem považovať reklamáciu tovaru za opodstatnenú.

Tovar nám prosím ešte neposielajte. Odpovieme Vám v najkratšom možnom čase.

Prepravu reklamovaného výrobku od kupujúceho zaistí predajca za pomoci svojej zmluvnej prepravnej spoločnosti alebo prepravnej spoločnosti servisného strediska a na svoje náklady (platí pre územie SR). Prepravu reklamovaného výrobku z Českej republiky môže rovnako zaistiť predajca podľa aktuálnych možností pre ČR, ale nemusí v prípade ak je tovar možné vrátiť prostredníctvom Českej pošty (v prípade opodstatnenej reklamácie sú poštové náklady kupujúcemu preplácané). V prípade ak sa kupujúci rozhodne reklamovaný výrobok vrátiť iným spôsobom ako je prepravná spoločnosť, ktorú predajca alebo servisné stredisko na vrátenia tovaru ponúka a používa, môže tak kupujúci spraviť, ale tieto náklady nebudú kupujúcemu preplatené.

Vo všetkých prípadoch je nutné aj reklamovaný tovar dôkladne zabaliť, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu, napr. ak je u výrobku reklamovaná nefunkčnosť a výrobok sa vráti vážne mechanicky poškodený v dôsledku neopatrného zabalenia, tak reklamácia nemusí byť uznaná.

Novinka pro naše české zákazníky! Reklamace, které neumíme vyřídit v rámci ČR přes naši českou distribuci, můžete po dohodě s námi bezstarostně a zdarma odevzdat na kterékoliv pobočce zásilkovni, která podporuje službu reklamační asistent. Ostatní už zařídíme my.

ODZlNz