S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Potřebujete více informací k výrobkům?

Kontaktujte nás tu

 

 

 

NOVINKY

arr3Prodloužená záruka na 3 roky16.1.2017 jsme hromadně zavedli automatické prodloužení záruky na 3 roky pro všechny výrobky jako... arr3DOTACE na refraktometry pro včelařeNíže jsou odpovědi na fakta při koupi refraktometru ze Slovenska.   Zařízení je možno zakoupit... arr3Čeští plátci DPH pozor ... čtěte zdeZ dôvodu častejších úhrad plnej sumy s DPH platcami DPH v Českej republike by sme Vás radi... arr3Registrace není požadovánaRegistrace na stránce není povinná pro uskutečnění objednávky. Nakupujte přímo bez jakéhokoliv... arr3Slovenský zákazník?Cena prepravy Vám bude manuálne upravená / doložená do vašej objednávky pri našom potvrdení. Cenník...

KONTAKTY

Varga Trade s.r.o.
Mochovská 32
Levice, SR
tel: +421 918 974 970
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI

Cena vč. RP 870 Kč
skladem
Cena vč. RP 799 Kč
skladem
Cena vč. RP 854 Kč
skladem

Vrácení / reklamace
FORMULÁŘ NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY do 14 dnů
Odstupuji od kupní smlouvy na zboží: *
Datum objednání: img
Datum převzetí zboží : img
Číslo objednávky nebo faktury: *
Jméno a příjmení / obchodní jméno kupujícího: *
Email:
Tel. kontakt:
Číslo účtu / banka:
Poznámka pro prodejce:
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem, oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, či výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem, oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, či výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí
 

V zmysle obchodných podmienok a zákona o ochrane spotrebiteľa si prajem u vás zakúpený tovar vrátiť. Prehlasujem, že medzi prijatím tovaru a odoslaním tohto formulára neubehlo viac ako 14 kalendárnych dní.

Tovar prosíme zaslať / doniesť na: Varga Trade s.r.o., Mochovská 32, Levice, SR. V prípade nadrozmerného, tažkého tovaru, kde nie je možné vrátenie napr. prostredníctvom pošty, nás kontaktujte.

Kupujúci ZODPOVEDÁ za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru (poškodenie, neúplný obsah, chýbajúce balenie, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Jméno a příjmení / obchodní jméno kupujícího: *
Email:
Tel. kontakt:
Reklamované zboží (číslo nebo název produktu): *
Číslo dokladu nebo objednávky: *
Doklad (faktura) nebo objednávka je ze dne:
Popis vady: *
Žádám/e: *
Info při volbě vrácení peněz (číslo účtu ...):
Poznámka pro prodejce::
Přidělené číslo reklamace (nevyplňovat):
Vyjádření prodejce (nevyplňovat):
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem, oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, či výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je plnění smlouvy mezi Vámi a správcem, oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky, reklamace, či výkon dalších marketingových aktivit. Více informací po rozkliknutí
 

Týmto u Vás reklamujem hore uvedený tovar s popisom závady. V zmysle obchodných podmienok a zákona Vás žiadam o oznámenie výsledku reklamácie v zákonnej lehote: 30 dní. V opačnom prípade budem považovať reklamáciu tovaru za opodstatnenú.

Tovar nám prosím ešte neposielajte. Odpovieme Vám v najkratšom možnom čase.

Prepravu reklamovaného výrobku od kupujúceho zaistí predajca za pomoci svojej zmluvnej prepravnej spoločnosti alebo prepravnej spoločnosti servisného strediska a na svoje náklady (platí pre územie SR). Prepravu reklamovaného výrobku z Českej republiky môže rovnako zaistiť predajca podľa aktuálnych možností pre ČR, ale nemusí v prípade ak je tovar možné vrátiť prostredníctvom Českej pošty (v prípade opodstatnenej reklamácie sú poštové náklady kupujúcemu preplácané). V prípade ak sa kupujúci rozhodne reklamovaný výrobok vrátiť iným spôsobom ako je prepravná spoločnosť, ktorú predajca alebo servisné stredisko na vrátenia tovaru ponúka a používa, môže tak kupujúci spraviť, ale tieto náklady nebudú kupujúcemu preplatené.

Vo všetkých prípadoch je nutné aj reklamovaný tovar dôkladne zabaliť, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu, napr. ak je u výrobku reklamovaná nefunkčnosť a výrobok sa vráti vážne mechanicky poškodený v dôsledku neopatrného zabalenia, tak reklamácia nemusí byť uznaná.

Novinka pro naše české zákazníky! Reklamace, které neumíme vyřídit v rámci ČR přes naši českou distribuci, můžete po dohodě s námi bezstarostně a zdarma odevzdat na kterékoliv pobočce zásilkovni, která podporuje službu reklamační asistent. Ostatní už zařídíme my.

NDI2MTFl